Vaak gestelde vragen

WAT IS SONOEN

SoNoen levert knispverse, gebalanceerde lunchmaaltijden voor de die foodie die houdt van dat tikkeltje extra.
SoNoen levert de maaltijden naar de bedrijven die nood hebben aan een lunch tijdens een vergadering of voor een gezellige lunch onder de collega’s.

HOE WORDEN ONZE GERECHTEN GEMAAKT?

Onze gerechten zijn gemaakt met liefde, zitten vol vitaminen en bevatten geen melk-, room- of boterproducten.
Glutenvrij, lactosevrij, veggie, … iedereen vindt zijn voorkeur bij SoNoen! We gebruiken bovendien uitsluitend biologisch, langzaam gerezen zuurdesem brood zonder e-nummer.

WAT IS HET VERHAAL ACHTER SONOEN?

De oprichtster van SoNoen is zelf heel graag met voeding bezig. Doordat de oprichtster zelf allergieën heeft op een aantal voedingswaren, is zij op onderzoek gegaan.
Zij was verbaasd dat er op dit moment nog geen deliveryservice was die gebalanceerde lunchmaaltijden uitlevert aan bedrijven.
Zij heeft het haar persoonlijke missie van gemaakt om SoNoen en gebalanceerde lunchmaaltijden naar de klanten en bedrijven te brengen.

Gebruik SoNoen

HOE WERKT HET?

Je kunt bij ons bestellen via onze webshop of telefonisch op 011/ 460 460.
Wanneer wij jou bestelling ontvangen, gaan we aan de slag om jouw eten te bereiden en zorgvuldig te verpakken. Als de bestelling klaar is komt onze SoNoen bezorger deze leveren op het aangegeven adres en gevraagde tijdstip.

Als je goed voorbereid wilt zijn, kun je je bestelling ook 24 uur van te voren plaatsen voor een geplande tijd.

WAT KAN IK ALLEMAAL BESTELLEN?

Ons aanbod is zeer divers: van verse soepjes tot belegde broodjes en pittige pasta’s.
Van de klassiekers (Tomatensoep! Ceasar salade!) tot de ‘speciallekes’.

OP WELKE TIJDSTIPPEN KAN IK BESTELLEN?

We bezorgen iedere dag tussen 09.00 – 14.00 uur behalve op zaterdag en zondagen.
Zin in een SoNoen bestelling in het weekend dan is dit vooraf bespreekbaar.

HOE WORDT HET ETEN BIJ MIJ BEZORGD?

Wanneer je je bestelling hebt geplaatst wordt deze klaargemaakt. Onze SoNoen bezorger bezorgt deze op het juiste bezorgadres en op het gevraagde tijdstip.

IS ER EEN MINIMAAL BESTEL BEDRAG?

Het minimaal bestelbedrag is € 25,- per bedrijf. Indien er eens een bestelling minder is dan het minimaal bedrag dan kunnen we nog altijd bekijken wat we voor je bedrijf kunnen betekenen.

KAN IK EEN BESTELLING OPHALEN?

Een bestelling ophalen is mogelijk. SoNoen werkt met een afhaaltoog bij Frituur Heidi te Munsterbilzen. Je kan je bestelling online of telefonisch plaatsen maar zorg er dan ook voor dat je telkens bij je bestelling meldt dat je deze komt afhalen bij ons afhaalpunt.

KAN IK EEN BESTELLING VOORUIT PLAATSEN?

Jazeker! Je kan bestelling vooraf al plaatsen. Vergeet dan zeker niet om de gewenste bezorgtijd en datum erbij te zetten.

HOE WORDT HET ETEN VERPAKT?

Met zicht op het milieu werken we met alleen maar gerecycleerd verpakkingsmaterialen. De (warme) gerechten vertrekken heet uit onze SoNoen keuken. Indien deze wat kouder zijn op het bezorgadres dan is er altijd een mogelijkheid om onze gerechten op te warmen.

Over mijn bestelling

WAT ALS ER IETS MIS IS MET MIJN BESTELLING?

We hebben een toegewijd team dat jouw SoNoen ervaring in de gaten houdt. Van de bestelling, tot het maken van de gerechten tot het afleveren;
Ondanks dat we altijd uitkijken naar de orders, kan er iets fout gaan.
Wanneer dit geval is kan je meteen met ons contact opnemen op 011/460 460.
Het is ook mogelijk om contact met ons op te nemen via info @sonoen.be

WAT ALS IK IETS VERGETEN BEN TOE TE VOEGEN AAN MIJN BESTELLING?

Indien je iets vergeten bent toe te voegen aan de bestelling kan je dit altijd doorbellen op het nummer 011/460 460 of neem met ons contact op via info@sonoen.be. Vergeet zeker dan ook niet de naam erbij te vermelden van degene die de bestelling heeft gedaan.

WAT ALS MIJN BESTELLING TE LAAT IS?

Het is natuurlijk mogelijk dat er wat vertraging is. Maar uiteraard streven wij ernaar om alles onze bestellingen tijdig te laten aankomen op de bezorgadressen.
Indien er vertraging is, proberen we altijd contact met je op te nemen om je op de hoogte te stellen van de vertraging. Ons team doet zijn uiterste best om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij jou aankomt.

Nog meer vragen

WAT ALS IK ALLERGIEËN HEB?

Als je specifieke allergieën of vragen hebt over de gerechten op een menu aarzel niet om deze aan ons door te geven.
Dan zal ons team ervoor zorgen dat het gerecht op jouw maat aangepast wordt.
info@sonoen.be

© SoNoen 2019